رمان خواهر های وحشی 2
❤ رمــانـی ها ❤
رمان های توپ از نویسنده های نود و هشتیا، دانلود اهنگ ،جمله های عاشقانه و......فقط این جا!!!!

ترمه-خب عزیزم چی میخوری برات بگیرم

کوفت ....درد...زهرمار میخورم...

-هیچی گرسنم نیس

-خب بگو حالا نمیشه که چیزی نخوای

وایییی خدااا چه قدر کنه....!!!

-یه نسکافه بگیر

-باشه عزیزم

اووووققققق

.............................

-بفرما

-ممنون........میگم ترمه تو برای چی از من خوشت میاد؟

-خب دوست دارم چیکار کنم؟

-هیچی ولی اخه نمیشه که یه نفر الکی الکی از یکی خوشش بیاد باید دلیلی داشته باشه

-باور کن قصد بدی ندارم فقط دوست دارم بیشر باهات باشم من نیتمو دلم خیلی صافه

ایشالله به زودی دهنتم صاف میشه...

-ترمه من باید برم پیش بچه ها بابت نسکافه هم ممنون

-خواهش نوش جونت

......

میشا-هههه بچه ها نازان اومد عامو سِی قیافش...

-هان چته خوشت میاد زجر کشیدن منو ببینی اره ؟

-نه خب ولی اخه خیلی باحال میشی وقتی با ترمه میگردی قیافت دیدنیه

-میشا بس کن لطفا دوس ندارم راجب ترمه چیزی بشنوم

ستی-اقا چرا با موضوعی که با دعوا حل میشه بحث میکنید؟

مهیا-پانیز پیاز داغشو زیاد نکن دیگه لطفا

ستی-خعععلیی خب باووو

مهیا-بچه ها زنگ خورد بریم

-بریم

میشا-بچه ها شیمی چیزیم خوندین؟

-من که لاشم وا نکِردم

میشا-افرین

وارد کلاس شدیم بعد از کلی مخسره بازی تصمیم گرفتیم تا وقتی که دبیر دوست نداشتنی بنده که باهاش لج بودم تشریف فرما نشدن یه کم استراحت کنیم

ستی-نازان بیا بدو

-بله

برم زیر این میزه

-چی ؟چرا؟

میز دبیر ما مثل میز کامپیوتر توش خالی بود و میشد بری توش بشینی  گرفتید که چجوری میگم...؟

نازان - ستی اخه برای چی میخوای بری

-هیچی باوو فقط میخوام بشینم توهم بشین رو زمین تا باهم حرف بزنیم

-باشد ای دوست

....-بچه بدبخت شدیم خانوم ملکی داره میاد این زنگ با اون داریم

اووووفف نه اینو دیگه چجوری تحمل کنم این ملکی دبیر زبانمون بود که بدجور با ما چهارتا لج بود ماهم خیلی اش متنفر بودیم اخه یک اخلاق سگی داره که حد نداره واییی لهجش که دیگه هیچی یک لهجه انگلیسی افتضاحی داره بدتر از خودش مثلا میخواد بگه آنبرلا میگی اَنبِره لّا وقتی میبینه ما داریم بهش میخندیم باهامون لج میکنه یه منفی انضباتی میزاره مردشور ریختش ببرن تازه coconut رو اینقدر باحال میگه که از خنده روده بر میشی یه کوکونت که میخواد بگه قیافش شبیه کل شکلکهای واتس اپ میشه

مهیا-هوووی نازان به چی فکر میکنی؟

-هیچی

-ستی کوش پس

-ستی مگه ...وای خرمون زایید

-چی شده مگه؟

-ستی زیر میزه معلمه

میشا و مهیا-چییی؟

-واایی حالا چیکار کنیم چجوری معلمو رو دک کنیم ستی بیاد بیرون؟

-چرا رفته اونجا اخه

-چه میدونم مشنگه دیگه دختره چلمنگ بهش گفتم نره ها

........


نظرات شما عزیزان:

مهتا
ساعت15:18---19 ارديبهشت 1395
قشنگ http://rooomani.loxblog.com/commenting/avatars/avatar03.jpg

پری
ساعت14:27---17 ارديبهشت 1395
هر کاری میکنم دانلوود نمیشه چجوری دانلودش کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:,
ارسال توسط fati_fire